Het koor

Het Walchers Jongerenkoor is in januari 2011 opgericht en heeft ongeveer 70 leden. De dirigent is Peter Wildeman.

Het Walchers Jongerenkoor repeteert ongeveer 15 keer per jaar in de Koorkerk te Middelburg.

We zingen van 19.30 tot 21.30 uur en hebben tussendoor een gezellige pauze. De datums van de repetitieavonden kan je vinden op de pagina met koorinfo.

Het koor is een groep enthousiaste mensen in de leeftijd van 16 tot 46 jaar.

We zingen een afwisselend repertoire met klassiek, psalmen en geestelijke liederen. Het Walchers Jongerenkoor geeft concerten in mooie oude kerken, zoals de Nieuwe Kerk te Middelburg, de St. Jacobskerk te Vlissingen en vele andere kerken.

Het is absoluut de moeite waard om eens vrijblijvend met ons mee te komen zingen!! Wil je nu gelijk lid worden? Dat kan! Stuur een bericht via het contactformulier.